En dag i tagen !

Ny dag, då blir det ett nytt inlägg!

Idag har inte bara varit en ny dag i mitt vardagsliv utan också en ny dag i mitt sex liv. Träffade pojkvännen och när jag gör det blir det ofta att det slutar i sängen. Och jag gillar det, jag tror sex är bra för kroppen. Jag tror att när man har sex så mår kroppen bättre. Det är motion (beroende på ställning) samtidigt som man får känna sig älskad. Vist sex är kanske faktiskt oftast inte så romantiskt (inte mitt i alla fall) men det är sexigt och man känner sig bekräftad av det. Jag menar inte att jag och min pojkvän måste ha sex för att jag ska förstå att han älskar mig, men ibland behöver jag veta att han tänder på mig och tycker jag är snyggast och då tycker jag sex är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0