För mig är det viktigt!


Jag är 17 år, och som många andra tjejer på 17 år har jag många funderingar men även en del erfarenheter. Jag vill inte skriva allt på en gång utan låta det smälta in i mina framtida inlägg. Här börjar mitt första!



Idag skulle jag och min pojkvän julhandla, fick köpt en halv. Lyckades dock äntligen köpa glidmedel. Glidmedel låter snuskigt, men jag tycker det är bra. Är själv inte särskilt mycket för förspel så glidmedel gör att den nödvändiga processen att bli våt inte behöver vara så lång. Självklart tycker jag förspel är mysigt men tycker det är överskattat. Är som någon slags norm att tjejer måste gilla förspel men tror inte att det nödvändigtvis är så. Jag har många vänner som delar min uppfattning om att det ofta blir lite överdrivet hur mycket tjejer ska gilla det.

Nej ja gillar efterspel, den mysiga stunden som ofta blir alldeles för kort då min pojkvän alltid springer iväg för att göra något annat! Men jag, jag älskar den lilla stund han ligger kvar. Den stunden brukar vara mysig och romantisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0