One more time...

Hej igen, håltimme nu.  Blir en del skrivande då så varför inte blogga igen? Har funderat lite till på det där med sex i skolan, tror jag borde testa det! Jag måste erkänna att jag faktiskt gillar att ha sex ute till exempel, blir lite spänning samtidigt som variation förnöjer. Borde det inte vara samma med sex på skolan då? Måste bara komma på vart för toan är inget alternativ för mig.

Hemma funkar toaletten, där är den inte äcklig. Faktiskt så är det en av mina favoriter platser, i duschen då. Tror jag skrev de i ett tidigare inlägg? Jaja…

Idag hoppas jag i alla fall på sex! Ska träffa pojkvännen sen så kan mycket väl hända. Annars får jag ta fram min vän den rosa dildon! Ha det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0