Skolan?

Hej! Kom till skolan en timma förtidigt så varför inte blogga lite?

Kanske inte passar sig att blogga om sex i skolan? Men vad spelar de för roll, kanske ska blogga lite om just sex och skolan? Det låter spännande, lite otillåtet. Faktiskt något jag aldrig prövat att ha, trotts att jag träffade min pojkvän genom skolan.

Flera av mina vänner har haft det och vissa tycker bara det är roligt men vissa som till exempel har gjort slut med killen eller liknande tycker mest det är jobbigt att också förknippa skolan mer deras relation.

När man ska ha sex i skolan är ju också nästan bara toaletterna det ända alternativet och tycker att lukten där inne förstör en hel del också. Övriga rum är ju faktiskt inte särskilt ofta tomma och insynsskyddade men finns ju dem som gillar publik också och då kan man ju välja ett klassrum eller så! Men nu börjar några klasskompisar så smått strömma in så dags att avsluta!

Hejhej!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0