var?

Oj oj oj, missat skriva några dagar, ska inte hända igen! Kanske är det för att dagarna har varit lite väl sexiga! Mycket mys pys och gos har de varit.

Plus att jag har kommit på att jag gillar förspel, i alla fall om det är i form av massage. Det är nog det ultimata för mig. Det är kroppskontakt samtidigt som det är skönt!
Men mest har jag funderat på platser dessa dagar, vart är det skönast att ha sex. Känns som att alla platser mer eller mindre bli favoriter för mig. Eftersom både jag och min pojkvän är hemma boende är det inte så mycket chanser att testa olika men då och då kommer chansen och det är alltid lite kul, kanske för att det är lite spännande eller för att det är skönt men variation. En av mina personliga absoluta favoriter är absolut duschen. Så erotiskt och svalkande med vattnet.

Jaja nu ska jag till jobbet!

Hörs igen!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0