Erfarenhet

Är man erfaren när man har haft mycket sex, eller sex med många?

Jag tror det är en blandning. Jag är inte erfaren om de gäller att ha haft sex med flera, min lista är inte lång inte heller min pojkväns men är man bara öppen och vågar testa nya saker med varandra kan man nog bli rätt erfaren. Låter man bara sin fantasi flöda tror jag man kan hitta på många olika saker som gör en erfaren. Tips på nya ställningar eller förspel och mitt i mellan lekar är lätt att hitta och jag tror inte man behöver ny partner för att våga testa sådant.

En annan bra sak är att när man har sex med samma person mycket lär man sig varandra och hittar varandras favorit grejer. Jag älskar till exempel att rida och jag tycker det blir ännu skönare om min kille skjuter upp sina höfter med till exempel en kudde som hjälp, då kommer jag fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0