hårfärg!

Ska strax dra mig hem men först färgar vi håret på min kille! han ska få lite brunare än vad han har! Jag tycker att min kille passar i alla hårfärger och har faktiskt ingen jag särskillt föredrar men många har ju de, vissa tänder på blondiner och vissa på brunetter.

Kanske är mer hos tjejer man delar in de så och själv tycker jag nog att brunetter är sexigare än blondiner. Kanske för att blondiner lätt ser väldigt blåsta ut och jag är mer för smart! själv är jag brunett nu men har länge varit åt de blondare hållet, nu trivs jag bättre som brunett och de flesta tycker jag ser mer ut som mig själv i det.

Hos killar är de inte på samma sätt tycker jag, en kille ser inte blåst ut bara för att han är blond, de gör inte alltid en tjej heller min risken är större. en kille som är blond kan bara kanske se lite snällare ut men edt är inte heller alltid senariot... hmm fuskigt att killar inte kan dömmas lika mycket för sin hårfärg..

Men ja Brunetter är helt enkelt hetare enligt mig! Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0