Läxor

HejHej, sitter här med min pojkvän som gör läxor! Det är ganska ovanligt då han inte har så mycket sådana, mest jag som har det i vanliga fall. Hmm, tänkte mig någon kopling mellan läxor och sex nu men kom inte på någon. Läxan är visserligen om idrott och de kan man ju koppla! För sex, i vissa ställningar kan ju vara lite idrott! faktiskt min ändå motionsform. Mina kompisar skojar ofta om de då jag är smal och så fast jag aldrig tränar! haha, undra vilken den bästa ställningen för motion är? stående? rida? misionären kan faktiskt oxå vara rätt så ansträngande om man tar i! 

jaja hejdå!  

Kommentarer
Postat av: klaru

läs bloggen :*

2010-02-09 @ 14:44:13
URL: http://klaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0