Mat sex

Mat och sex får nog de allra flesta (inklusive mig) att börja fundera på om gurka eller morot är det bästa! Men nej jag tänker skriva lite om hur mat påverkar sexet. De som läkare rekommenderar och som läkarna säger verkligen fungerar är att äta vanligt och bra, att äta mycket grönsaker och en del kött och en del potatis till exempel.  Jag tycker de är ett tråkigt råd, man önskar ju att de fanns någon sån där mirakel mat som gav en världens skönaste orgasmer.

När jag suttit och läst om detta ämne kommer de fram att det inte finns någon mirakel mat men att man också inte är säker på hur all mat påverkar oss. Det står till exempel att ostron kan för män hjälpa ytte pytte lite då de ger en ökad mängd testosteron i kroppen. Äsch forskarna får leta lite till så dyker väll någon mirakel mat upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0