Oskuld :)

Förlorar man oskulden eller blir man av med den? Alla säger nästan olika men tänker man efter innebär det ju väldigt olika saker. Jag skulle säga att jag förlorade min oskuld. Jag förlorade den förtidigt med fel kille vid fel tillfälle. I dag önskar jag att jag hade väntat.

Första gången jag hade sex var jag full. Jag hade druckit ganska mycket. Det hela skedde också i ett rum där fem andra personer befann sig var av det var två par som hade sex också. I efter hand minns jag knappt något och jag ångrade det redan dagen efter. Jag och killen var tillsammans i två veckor och i dag är det bara mina närmaste vänner som vet hela denna historia med alla detaljer som tillhör den. Jag ångrar det.

Min mening med att skriva detta är att visa att första gången inte alltid blir bra men för mig har det inte varit så viktigt. Man ska självklart vara försiktig med vem man har sex med första gången men jag tror att man ibland inte ska ta det som de största i sitt liv. De är normalt att vara nervös men man ska inte ta det för allvarligt. Misstag händer även i sexstunder!  ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0