Silikonbröst

Ja, vad ska man tycka om detta. Jag tycker att det är upp till var och än, självklart finns det de som inte trivs med sin egenkropp och då är de ju fantastiskt att detta hjälpmedel finns. Men jag kan ändå inte hjälpa att tänka på att det egentligen är rätt konstigt att operera in silikon i brösten.

Silikonbröst är ju lite av en sexsymbol men inte enligt alla, min pojkvän säger att han inte tycker om silikon, han vill ha the real thing! Men säger han bara så för att göra mig glad? Nä jag litar på honom! Men det är många killar, och tjejer som tycker att silikonbröst är sexigare, kanske på grund av formen eller på grund av att det är större. Men varför spelar egentligen inte någon större roll, bara att konstatera! Det har alltid funnits skönhetsideal och kommer alltid finnas, spännande att se vad som kommer i framtiden. Kanske opererar alla ut sitt silikon om ett par år.  

Tack och hej


Kommentarer
Postat av: theres

hejhej, skriver du om sex och sånt här ?

så skulle jag nämligen få fråga dig några frågor om det , du kan komentera på din egen blogg så ser jag det sen.

jag är nämligen 14år och min pojkvän vill ha sex med mig.

fråga :



1. Är det normalt att ha sex vid 14årsåldern?

2. Vad betyder igentligen att han är kåt i mig ?

3. Är sex & knulla samma sak ?

4. hur har man sex?



tack om du besvarar frågorna , helst så fort som möjligt.

han ville nämligen träffa mig i helgen och kanske ha det..



puss på dig! (L)

2010-02-12 @ 20:51:38
Postat av: Lisa ( http://lisassexliv.blogg.se )

HejHej!

1. Ja, asso jag förlorade oskulden när jag var 14 men lika normalt som att förlora den då är det som att göra det när man är 18 :) medelåldern är 16 för tjejer i sverige. Dock är de viktigaste inte om de är normalt eller inte, man ska göra det när man vill oavsett hur gammal man är :)

2. Att man är kåt i någon betyder att man känner en sexuell lust. Hos killar innebär de till exempel att han kan få stånd :)

3. Hmm ja i de stora hela, sen tycker jag att sex innebär mer än knulla. Då knulla står kanske lite mer för de traditionella in och ut sexet, medan sex oxå kan vara oralt bland annat :) Ordet sex för mig innebär oxå förspel och mys efter!

4. Ja Sex är vell att man för snoppen ut och in ur slidan. Första gången är det viktigt att man tar de försiktigt och har ett långt förspel så det inte gör ont! Sen är det viktigt att du inte bara gör det för hans skull, du ska själv oxå vilja ha det :)

2010-02-12 @ 23:03:24
URL: http://lisassexliv.blogg.se/
Postat av: theres

tack så himla mycket för du tog din tid,

tänker kolla på din blogg varje dag.



ps. fin blogg annars :)

2010-02-13 @ 15:04:47
Postat av: Lisa ( http://lisassexliv.blogg.se )

Det är klart jag svarar ! och Tack !

2010-02-14 @ 09:23:55
URL: http://lisassexliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0