Igen.

ja nu bloggar jag igen. Om sex.

Just nu funderar jag en del på Analsex. flera av mina vänner har nyligen prövat detta. Kan vell inte precis säga att de älskade det men de verkar tycka det var helt okej. Själv är jag nojig. Man har ju hört så mycket om baksug eller hur man kan förlora förmågan att "hålla sig". Läst att de mest är skrämsel propaganda men ändå.. hmm ja jag får fundera mer på detta.

Tror att analsex mest är till för killarna. Det är ju trängre så blir vell automatiskt skönare. Fast annars käns analsex mest som något porr industrin skapat. Men jag är kluven. hmm, vad ska jag tycka om detta?

Någon som har någon erfarenhet som vill dela med sig?

Kommentarer
Postat av: minischulman

haft analsex ett par gånger, och kan säga att



1. glidmedel! Analsex kan göra rätt ont, då man är väldigt trång där bak.

så ta det väldigt luuugnt i början och med glidmedel.



2, baksug kommer oftast när det går för snabbt osv,

så ta det lugnt.



3. slappna av, även om det gör ont i början. spänner du dig gör det ondare och risken för baksug ökar. ett tips är att om killen pullar din klitoris samtidigt så får du annat att tänka på!

2010-07-13 @ 12:30:24
URL: http://minischulman.blogg.se/
Postat av: Anonym

och 4. jag tycker personligen att det gör mindre ont att rida med killens kuk där bak, än att få den i doggy.

detta varierar säkert. men du kan ju alltid prova.

2010-07-13 @ 12:31:45
URL: http://minischulman.blogg.se/
Postat av: Lisa ( http://lisassexliv.blogg.se )

Jätte bra tips! tack :) börjar bli mer och mer nyfiken asso ;)

2010-07-15 @ 13:07:49
URL: http://lisassexliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Msn?

2010-07-15 @ 20:57:31
Postat av: Anna

Alla som säger att det gör ont gör tyvärr fel, analsex kräver en heldel förarbete för att det ska vara skönt. Du måste stegvis "tänja" ut dig, så låt din man eller du själv börja med ett finger försiktigt sedan 2 osv, sen kan man gå över på lite mindre sexleksaker om man har det tillgängligt, det viktiga är att det aldrig gör ont för då har det gått för fort.



Har man gjort allting rätt och tagit det lungt så kommer du få en riktigt skön upplevelse, det sitter fullt med nerver i rumpan, jag tycker det är underbart när man är sugen å speciellt när man ligger sked och killen smeker en samtidigt, då går man som tåget :).



Hitta ett bra tillfälle när ni vill exprimentera och ta er tid innan ni börjar köra, kan även tips om att det finns "instruktions videos" i detta på de flesta porrsidor (de som är som youtube fast porr) som förklarar det jättebra.

2010-07-20 @ 12:00:07
Postat av: MATILDA

Jag älskar analsex, det är en jätteskön upplevelse när killen trycker in kuken riktigt försiktigt så man känner hur man töjs ut... fan vad skönt! ännu bättre när en knullar en bak och framifrån samtdidigt, testa det, fast du kan ju alltid ta dildon i något hål ;)

2011-01-10 @ 16:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0