Kamasutra

Jaja kan ta upp det redan nu då efter som folk klagar, Jag stavar dåligt. Jag vet om det men gör så gått jag kan, rätta gärna ord för jag ser inte mina egna fel. Men jag älskar att skriva och tänker inte låta min stavning stoppa mig! ;)

I alla fall så har jag ordnat massa presenter idag till nära och kära som fyller år, inga roliga presenter denna gång. Alla kompisar blir så nervöst pryda när man ger dem något som är sexigt;) Själv älskar jag att få sexleksaker eller tillbehör. Ibland väljer andra saker man själv aldrig skulle valt men som ändå visar sig vara super bra! En av mina favoritpresenter någonsin är bland annat en kortlek med en kamasutra ställning på varje kort. Många av dem liknar varandra men en hel del roliga och spännande ställningar finns där.  Många har man också hört och sett innan men om man börjar få fantasi brist kan den vara bra. Så ytterligare ett tips bara!


Kommentarer
Postat av: josefine

Gillar ni att läsa en väldigt blandad blogg? Läsa om Dagens Hiss/Diss, TOP 10, Sex frågor, Olika tankar, Tips på saker och ting, musik, filmer osv?

Gå då in på min blogg :)

2010-07-22 @ 00:07:32
URL: http://josefinesymaskiin.blogg.se/
Postat av: HelloNicki

Hello sötnos!



Kram från USA

2010-07-22 @ 04:13:34
URL: http://hellonicki.se
Postat av: Erika

Man kan ju alltid ge bort ett roligt spel till sina vänner, jag har bland annat gett bort ett som heter Förspelet och fick i efterhand höra att det var mycket uppskattat :) Hittade det bland annat här; http://martinshop.se/product_info.php/cPath/104_2254/products_id/1991

2010-09-01 @ 14:03:06
Postat av: jOHN

Finns ett schysst Kama sutra-spel. Prova med din partner. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0