Rubberdick

Jag har ju som sagt en Dildo, det har också många av mina vänner. För oss är det ingen hemlighet. Men när jag började på gymnasiet så fick jag massa nya kompisar och i julas när en av dem fylde år så gav vi henne en dildo. en jätte fin i guld. Hon tyckte dock bara det var pinsamt och har inte använt den.

Jag blev jätte förvånad men mina andra kompisar från klassen sa att de inte heller hade använt den om de fått den. Jag kan inte annat än undra varför och försökte få de andra att se det bra med den även om man har en pojkvänn men framför allt om man skulle vara singel.


Kommentarer
Postat av: nicole

Godmorgon på dig :)

allt bra idag?



tänkte tipsa om min tävling om en hello kitty ring eller kanske min tävling om ekologiska hudprodukter om det vore något?

/Shoppaholly

2010-07-20 @ 10:33:31
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0