Runka-Suga-hångla

Jag har en P-stav så har inte så ofta mens. Men nu har jag det.

Jag har haft det i säkert en vecka (när jag får det har jag det ett tag). Men nu börjar den ta slut! Äntlingen! I alla fall så slunker mitt sex liv från mycket bra till inget alls när jag har mens då min pojkvänn inte alls känner för att på mens på sig (ja, jag får står honom till 100). I alla fall gör detta att jag får tillfredställa min älskade på andra sätt. Hans favorit är så klart en avsugning, själv föredrar jag att runka och hångla men det är vell klart att de är tråkigare för honom. Haha..

Idag fick han i alla fall den andra eller tredje avsugningen för veckan. I duschen. Det är i duschen jag helst suger. Då är man verkligen ren och man kan raka sig innan så är man helt ny rakad och slät. Det är frächare helt enkelt. Ett annat plus som är med all typ av sex i duschen är att man inte behöver fundera över vart sperman ska komma eller rinna ut. det är bara att duscha bort den :D !

Så tänkte bara göra lite reklam för avsugningar i duschen :)

Kommentarer
Postat av: Snälla?:)

http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=VoIB827PyU7cHIQadLvlpi3L0vZUs2PBeVCZM7o9OjbVrpvJyesd#shoeGallery



snälla rösta på den! :)

2010-07-21 @ 00:06:49
Postat av: Maria

asså, sluta blogga.... de finns bra sexbloggar, du är absolut inte en av dem. detta är bara äckligt. lägg ner.

2010-07-22 @ 11:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0