sex bland folk.

Förra helgen var jag och min pojkvänn och tältade med några andra kompisar. Vi sov alla i olika tält och hade en mycket trevlig kväll på campingen. När vi skulle sova kåtade jag upp min kille. Han ville först inte efter som alla var runt om kring men efter ett tag styrde kuken mer än sinnet :). Så vi hade sex. I vårt eget tält fast precis jämte våra vänner.

Jag tycker det är spännande med utomhus sex och så. Det får mig att tända till lite extra. Men en moral tant bak i mitt huvud säger ju ändå att det är lite fel. Att det är taskigt mot de som möjligen skulle kunna komma på än. Men samtidigt så är det ju de som gör det spännande.

Så ska man lyssna på moral tanten eller ge efter åt lusten på almänn plats?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0